Powered by Smartsupp Prečo bola moja objednávka prevodom stornovaná?
0
Ponuka

Prečo bola moja objednávka prevodom stornovaná?

Prišiel Vám email o tom, že bola Vaša objednávka prevodom stornovaná?

V prípade, že ste neuskutočnili platbu za objednávku do 3 dní od vytvorenia objednávky, systém Vám objednávku automaticky stornoval a tovar z objednávky uvoľnil na ďalší predaj.

Tovar v objednávke je pre Vás rezervovaný po dobu 3 dní. To je štandardný postup, ktorý nám umožňuje uvoľniť tovar pre ostatných zákazníkov.

V prípade, že ste platbu naozaj nevykonali a máte stále záujem o vybrané produkty, budeme radi, ak si tovar objednáte znova. Naša ponuka stále stojí a tešíme sa, že vám môžeme poskytnúť kvalitné produkty a služby.

Ak ste platbu už uskutočnili, ale napriek tomu došlo k stornovaniu, existuje pravdepodobnosť chyby spojenej s variabilným symbolom a následným priradením Vašej platby k objednávke. Pre rýchle a efektívne vyriešenie situácie Vás žiadame o zaslanie potvrdenia o platbe na náš email info@hsparts.sk.

Tým nám umožníte overiť transakciu a obnoviť Vašu objednávku a zaistiť dodanie Vášho tovaru.