Powered by Smartsupp Ako mám postupovať v prípade, že mi neboli doručené všetky objednané položky?
0

Ako mám postupovať v prípade, že mi neboli doručené všetky objednané položky?

Zistili ste, že Vaša nedávna objednávka nedorazila v kompletnom stave? Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme.

Aby sme zaistili, že problém nevznikol počas prepravy, prosíme Vás o starostlivú kontrolu celej zásielky, vrátane obalov, aby sme vylúčili možnosť poškodenia alebo straty tovaru na ceste k Vám.

Využijte prosím služby Retina na nahlásenie reklamácie. Odkaz tu.

Naše logistické procesy sú priebežne monitorované za účelom zachovania najvyšších štandardov, a preto túto záležitosť starostlivo prešetríme. Ak by sa ukázalo, že chyba vznikla na našej strane, prijmite naše ospravedlnenie. Chýbajúci tovar Vám bude odoslaný okamžite a úplne bez poplatkov, a to rovnakým spôsobom dodania, aký bol použitý pre Vašu pôvodnú objednávku.

Rovnako odporúčame, aby ste skontrolovali svoj e-mail, vrátane zložky so spamom, či ste dostali potvrdenie o čiastočnom odoslaní Vašej zásielky. Tento stav nastáva, pokiaľ jedna alebo viac položiek z Vašej objednávky už neboli v okamihu expedície skladom.

V súlade s našimi zásadami a záväzkami k Vám, ako nášmu zákazníkovi, Vás uisťujeme, že budete fakturovaní iba za tie položky, ktoré boli skutočne odoslané.