Powered by Smartsupp Ako mám postupovať v prípade, že mi bol dodaný iný tovar, ako som si objednal(a)?
0
Košík 20,75  3

Ako mám postupovať v prípade, že mi bol dodaný iný tovar, ako som si objednal(a)?

Chápeme, aké nepríjemnosti to môže spôsobiť, a chceme vás uistiť, že sa plne zaväzujeme k rýchlej a hladkej náprave situácie.

Ozvite sa nám prostedníctvom nášho reklamačného formulára služby Retino, ktorá je dostupná tu. Služba Retino Vám uľahčí komunikáciu s nami a urýchli vybavenie Vašej požiadavky. Zvoľte v tomto prípade tlačidlo "Vrátenie tovaru". Napíšte nám číslo objednávky a e-mail, z ktorého ste tovar objednávali. Za vzniknuté nezrovnatlosti sa vopred ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby proces bol pre Vás čo najpohodlnější. Budeme Vás kontaktovať, abysme dohodli další postup. 


Vybavenie vrátenia tovaru bez služby Retino 

1

Zásielku zašlite poštou či iným dopravcom k nám späť na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.

2

Tovar na výmenu môžete tiež osobne doniesť do našej predajne na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovný deň od 6:30 do 15:00 hod.

Aby sme mohli čo najrýchlejšie zaistiť nápravu a odoslať Vám správne komponenty, je nevyhnutné, aby sme dostali nesprávne diely späť. Správny tovar Vám bude odoslaný okamžite a úplne bez poplatkov, a to rovnakým spôsobom dodania, aký bol použitý pre Vašu pôvodnú objednávku.

Pozor vrátené balíky na fakturačnú adresu (adresu sídla spoločnosti) budú vrátené späť odosielateľovi!!!