Powered by Smartsupp Ako mám postupovať, keď som si zle objednal(a) a teraz potrebujem tovar iba vymeniť?
0

Ako mám postupovať, keď som si zle objednal(a) a teraz potrebujem tovar iba vymeniť?

Bohužial priama výmena tovaru nie je možná. Tovar možete vrátit do 14 dní. Po zaevidování tovaru Vám vrátíme peniaze rovnakou platobnou metódou, akou bola objednávka uhradená.


Ako na to? Je to veľmi jednoduché.

1

Ozvite sa nám prostedníctvom nášho reklamačného formulára služby Retino, ktorá je dostupná tu. Služba Retino Vám uľahčí komunikáciu s nami a urýchli vybavenie Vašej požiadavky. Zvoľte v tomto prípade tlačidlo "Vrátenie tovaru". Napíšte nám číslo objednávky a e-mail, z ktorého ste tovar objednávali. Za vzniknuté nezrovnatlosti sa vopred ospravedlňujeme a urobíme všetko pre to, aby proces bol pre Vás čo najpohodlnější. Budeme Vás kontaktovať, abysme dohodli další postup.

2

Zásielku zašlite poštou či iným dopravcom k nám späť na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, vrátane vyplnene ho formulára.

3

Tovar na výmenu môžete tiež osobne doniesť do našej predajne na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovný deň od 6:30 do 15:00 hod.

Aby sme mohli čo najrýchlejšie zaistiť nápravu a odoslať Vám správne komponenty, je nevyhnutné, aby sme dostali nesprávne diely späť. Správny tovar Vám bude odoslaný okamžite a úplne bez poplatkov, a to rovnakým spôsobom dodania, aký bol použitý pre Vašu pôvodnú objednávku.

Pozor vrátené balíky na fakturačnú adresu (adresu sídla spoločnosti) budú vrátené späť odosielateľovi!!!