Powered by Smartsupp Zásielka prišla poškodená
0
Ponuka

Zásielka prišla poškodená

Poškozená zásilka

Čo robiť

Ako postupovať, pokiaľ zásielka prišla poškodená alebo nekompletná?

Čo robiť, ak tovar nedorazil v poriadku?

Pri preberaní zásielky, odporúčame dbať na nasledujúce pokyny

V prípade ľahkej deformovanosti či poškodenia vonkajšieho obalu nemajte obavy zásielku prevziať. Vo väčšine prípadov je totiž zásielka úplne nepoškodená av poriadku - neprevzatie takejto zásielky často znamená zbytočné predĺženie dodacej lehoty. Pokiaľ taká zásielka bude doručovaná, máte právo si balík zarobiť a skontrolovať.

Ak zákazník po obdržaní a rozbalení svojho balíka zistí, že je niektorý z náhradných dielov rozbitý, prasknutý či inak poškodený, je nutné ihneď nahlásiť škodu príslušnej prepravnej službe, prostredníctvom ktorej bola zásielka zákazníkovi doručená. Poškodenú zásielku treba tiež ihneď nafotiť. Je nutné vyfotiť prepravný štítok, obal (s detailom poškodenia), výstelku a poškodený tovar. Pre uplatnenie reklamácie u prepravcov sú fotografie nevyhnutnou súčasťou, bez nich bude reklamácia zamietnutá.

Dôležité je skontrolovať obsah a kompletnosť zásielky. V prípade, že je zásielka nekompletná, je nutné nám túto informáciu nahlásiť najneskôr do 2 dní od prevzatia zásielky.

Všetky tieto informácie (nekompletnosť, poškodenie + fotografie) nám zašlite cez kontaktné formuláre. Na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad.

Kontaktujte svojho dopravcu

Ďalej prosím kontaktujte svojho dopravcu prostredníctvom odkazov nižšie a postupujte podľa požiadaviek jednotlivých prepravných spoločností.

Ikona dopravce

Dopravná spoločnosť Express One Slovakia

Ihneď po zistení škody (najneskôr však do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky), je potrebné túto škodu nahlásiť spoločnosti Express One Slovakia. Nahlásenie vykonáte vyplnením elektronického formulára Express One Slovakia, ktorý nájdete tu.

Ikona dopravce

Dopravná spoločnosť GLS

Ihneď po zistení škody (najneskôr však do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky) je potrebné túto škodu nahlásiť cez formulár pre reklamáciu, ktorý nájdete tu.

Ikona dopravce

Dopravná spoločnosť Packeta

Ihneď po zistení škody (najneskôr však do 2 pracovných dní od prevzatia zásielky) je potrebné túto škodu nahlásiť cez formulár pre reklamáciu, ktorý nájdete tu.

Ikona dopravce

Paletová doprava GEIS

V prípade, že pri prevzatí tovaru je zásielka viditeľne poškodená, potom zásielku prevezmite s "výhradou" a zapíšte poškodenie do prepravných dokladov dopravcu. V ideálnom prípade s dopravcom rovno spíšte škodový protokol a zaobstarajte fotodokumentáciu balenia i poškodeného tovaru. Pokiaľ zistíte poškodenie až po rozbalení zásielky, potom je nutné opäť zaobstarať fotodokumentáciu poškodeného tovaru aj prepravného obalu a ihneď nahlásiť škodu odosielateľovi, aby odosielateľ mal možnosť zásielku vyreklamovať a uplatniť škodu. Táto reklamácia sa musí uplatniť do 7 pracovných dní od doručenia zásielky, preto prosím skontrolujte zásielku bez zbytočných odkladov.